Ando Stolik Kawowy Zdejmowany Blat
Piękny okrągły stolik kawowy
Zdejmowany blat
Blat dostępny w 3 wariantach wykończenia
Metalowa podstawa malowana proszkowo
Dostępna w 12 kolorach
Sz 58 cm x Wys 53 cm
Okrągły Stolik Kawowy Ando Zdejmowany Blat
Odkryj ponadprzeciętny styl i funkcjonalność w naszym najnowszym stoliku kawowym ANDO. Wykonany z najwyższej jakości litego dębu klasy A, ten wyjątkowy stolik pasuje doskonale do nowoczesnych wnętrz i pięknie dopełni Twoją przestrzeń.
Jedną z najważniejszych cech tego stolika jest jego zdejmowany blat, który idealnie dopasowany jest do solidnej stalowej ramy, malowanej proszkowo. Dzięki temu możesz łatwo zdjąć blat, a stolik w jednej chwili zamieni się w stylowy kwietnik. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wszechstronność i uniwersalność designu.
Blat wykonany z naturalnego, litego dębu klasy A nie tylko przyciąga wzrok, ale także wprowadza do Twojego wnętrza ciepły i przytulny klimat. Niezależnie od tego, czy używasz go jako stolika kawowego, czy kwietnika, stolik ANDO emanuje wyrafinowanym pięknem i nieprzemijający
Trzy warianty wykończenia blatu: Lakierowany Dąb, Lakierowany Orzech lub Barwiony Dąb.
12 wariantów kolorystycznych proszkowo malowanej stalowej podstawy.
Stolik otrzymasz w całości, nie wymaga składania.
Szerokość | 58 cm |
Wysokość | 53 cm |
Waga | 13.3 kg |
Czas Realizacji: 6-8 Tygodni
Czas Realizacji: 6-8 Tygodni
- Dostawa Delux, obejmuje montaż
Standardowa dostawa z wniesieniem (kurier)
Oferujemy dostawę standardową cena jest niezależna od liczby produktów, koszt dostawy jest automatycznie doliczany do zamówienie w oparciu o jego wartość.
0-3500 | 350 PLN |
3501-7000 | 450 PLN |
7001-12000 | 700 PLN |
12001-19000 | 850 PLN |
19000+ | 1100 PLN |
- Zawsze 2-osobowy zespół dostawczy
- Kontakt i ustalenia telefonicznie co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą
- zdefiniowane okna czasowe w granicach 10:00-18:00 od poniedziałku do soboty
- Wniesienie do 1 pomieszczenia, niezależnie od piętra (brak windy nie stanowi przeszkody)
- Uwaga: zachowaj oryginalne opakowania swoich towarów, aby zachować zgodność z naszą Polityką bezpłatnych zwrotów
- Uwaga: nie obejmuje rozpakowania i montażu
WAŻNE : W przypadku jakichkolwiek problemów w miejscu dostawy skontaktuj się z nami bezpośrednio, dzwoniąc do nas pod numer 795 966 766 lub wysyłając e-mail na adres wsparcie@deluxdeco.pl ze szczegółowymi informacjami. Jeśli dostarczenie zapakowanego do dostawy towaru nie będzie możliwe w rozsądnym przedziale czasowym, może być konieczne zaakceptowanie dostawy do drzwi. Jeśli dostawa wiąże się utrudnionym dostępem, wybierz opcję dostawy platynową dla ulepszonego poziomu usług.
Dostawa Delux (zawiera transport, wniesienie, montaż, utylizację opakowań)
Usługa dostawy Delux pomoże ci uniknąć kłopotów z odbiorem i montażem towarów w domu. Zespół 2 mężczyzn wykona wszystkie poniższe czynności, co najważniejsze rozpakuje, przygotuje i zmontuje wymagane części Twoich mebli, ustawiając je zgodnie z Twoim żądaniem. Reclinery (funkcje relax) zostaną przetestowane i sprawdzone, a my zrobimy zdjęcia jako dowód, że wszystko jest dobrze i działa tak, jak powinno.
0-3500 | 450 PLN |
3501-7000 | 600 PLN |
7001-12000 | 1100 PLN |
12001-19000 | 1400 PLN |
19000+ | 1600 PLN |
Zawiera:
- Zawsze 2-osobowy zespół dostawczy
- Kontakt i ustalenia telefonicznie co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, otrzymasz bezpośredni numer do kierowcy
- zdefiniowane okna czasowe w granicach 10:00-18:00 od poniedziałku do soboty
- Wniesienie do wybranego pomieszczenia, niezależnie od piętra (brak windy nie stanowi przeszkody)
- Rozpakowywanie przedmiotów
- Montaż wszelkich nóg sofy lub połączenie modułów przedmiotów, elementów które wymagają montażu
- Podłączenie funkcji relaks, zasilaczy itp
- Jeżeli zapewnisz filc, zespół dostawczo-montażowy podklei wszystkie nóżki
- Na Twoje życzenie utylizację opakowań (zachowaj je do momentu całkowitego zadowolenia z zamówienia)
- Uwaga: zachowaj oryginalne opakowania swoich towarów, aby zachować zgodność z naszą Polityką bezpłatnych zwrotów
Uwaga: Nie usuwamy opakowań w celu ochrony ustawowych praw naszych klientów i w mało prawdopodobnym przypadku zwrotu. Szczególnie opakowania sof są wyjątkowo duże i mają niestandardowy rozmiar dla każdej sztuki. Sugerujemy, że niewielka niedogodność związana z późniejszą utylizacją opakowania jest zdecydowanie lepsza niż problemy powstałe w przypadku konieczności zwrotu bez tego opakowania;
WAŻNE: W przypadku wszelkich innych problemów w miejscu dostawy skontaktuj się z nami bezpośrednio, dzwoniąc do nas pod numer 795 966 766 lub wysyłając e-mail na adres wsparcie@deluxdeco.pl ze szczegółowymi informacjami. Problemy z dostępem przy dostawie (wąskie drzwi, zbyt mało miejsca itp) mogą wymagać podpisania zrzeczenia się odszkodowania w celu zabezpieczenia zespołu przed potencjalnymi szkodami. Dokładamy wszelkich starań i ostrożności, jednak w tym przypadku należy nadzorować zespół.
My Modern Home
FAQ
- Dlaczego wasze ceny są znacznie niższe ?
Nasze towary kosztują mniej, ponieważ obniżyliśmy wszystkie koszty pośredników, koszty magazynowania i koszty związane z punktem sprzedaży detalicznej, po prostu zamawiając bezpośrednio u dostawcy, kiedy zamawiasz.
- Jak długo trwa dostawa, realizacja zamówienia ?
Czasy realizacji różnią się w zależności od produktu, dlatego proszę zobaczyć czas dostawy wskazany w opisie produktu dla każdego produktu.
- Jak mogę śledzić swoje zamówienie ?
Każdy etap Twojego zamówienia jest widoczny online, w tym jego postęp od zamówienia do produkcji, wysyłki i dostarczenia do ciebie. Możesz zalogować się na swoje konto w dowolnym momencie, aby zobaczyć aktualny status, będziesz otrzymywać wiadomości e-mail z ważnymi aktualizacjami zamówienia, takimi jak;
- Ile wynosi okres gwarancji na produkty ?
Oferujemy 10-letnią gwarancję ramy i sprężyn na wszystkie sofy oraz 2 lata na mechanizmy relaks i elementy elektryczne. Więcej informacji znajduje się na naszej stronie gwarancyjnej.
- Czy cała sofa jest wykonana w wybranej przeze mnie skórze ?
Wszystkie nasze sofy mają wybraną przez Ciebie skórę na wszystkich częściach użytkowych. Części nienadające się do użytkowania oraz obszary, które są w większości niewidoczne, takie jak tył i niektóre panele boczne, mogą być wykonane z skóry syntetycznej w 100% dopasowanym kolorze. Części te nie ulegają zużyciu ani nie są dotykane. Jest to standard branżowy, oczywiście możemy wycenić wykonanie w 100% z pełnej wybranej skóry, jeśli jest taka potrzeba.
- Czy mogę gdzieś zobaczyć produkty ?
Posiadamy showroom w Piasecznie pod Warszawą, gdzie możesz zobaczyć najpopularniejsze modele oraz przekonać się o jakości. Szczegóły jak adres i co aktualnie posiadamy w showroomie znajdziesz tutaj (kliknij).
- Czy mogę poprosić o wzorniki ?
Proszę kliknąć link próbki na dole opisu produktu i zamówić próbki. Wzorniki tkanin są bezpłatne, wymagamy zwrotnej kaucji dla wzorników skór.
- Przejdz do sekcji FAQ