Ikon Szafka RTV 190 Biały Lakier + Orzech Na Nóżkach
Lakierowane wnętrze & korpus
Grafitowy lakier
Sz 190 cm x Gł 32 cm x Wys 26.8 cm
Metalowa, subtelna czarna podstawa
W pełni zmontowana
Nóżki do samodzielnego montażu
Szafka RTV na nóżkach IKON - Biały Lakier + Orzech
Ikon to linia prostych ale stylowych lakierowanych mebli, jest dostępna we współczesnym grafitowym oraz białym matowym wykończeniu, co czyni ją idealnym wyborem dla każdego nowoczesnego wnętrza. Zaoblone krawędzi, lakierowane wnętrze, minimalistyczna metalowa podstawa, wykończona proszkowo czarnym lakierem z delikatnie chropowatą, matową powierzchnią.
Szafka RTV | Sz 190 cm x Gł 32 cm x Wys 26.8 cm |
Wnętrze | Sz 90 cm x Gł 28 cm x Wys 24 cm x2 |
Dodatkowe informacje
Metalowa podstawa jest dokręcona do spodu szafki, wystarczy dokręcić nóżki za pomocą śrub dołączonych w zestawie. Cały montaż nie zajmie więcej niż 10 minut i jest dziecinnie prosty.
Wzmocniony blat górny, dodatkowym aluminiowym drążkiem aby utrzymać nawet najcięższy telewizor.
Dostępna w 3 wymiarach 166, 190 oraz 220 cm szerokości.
Zalecany rozmiar telewizora do powieszenia powyżej szafki lub postawieniu na niej: do 47-50 cali dla modelu 166 cm i do 75 cali dla modelu 220 cm.
Produkt jest w pełni fabryczne zmontowany (nózki wymagają samodzielnego montażu).
Czas Realizacji: 10 - 14 Tygodni
Czas Realizacji: 10 - 14 Tygodni
- Dostawa Delux, obejmuje montaż
Standardowa dostawa z wniesieniem (kurier)
Oferujemy dostawę standardową cena jest niezależna od liczby produktów, koszt dostawy jest automatycznie doliczany do zamówienie w oparciu o jego wartość.
0-3500 | 350 PLN |
3501-7000 | 450 PLN |
7001-12000 | 700 PLN |
12001-19000 | 850 PLN |
19000+ | 1100 PLN |
- Zawsze 2-osobowy zespół dostawczy
- Kontakt i ustalenia telefonicznie co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą
- zdefiniowane okna czasowe w granicach 10:00-18:00 od poniedziałku do soboty
- Wniesienie do 1 pomieszczenia, niezależnie od piętra (brak windy nie stanowi przeszkody)
- Uwaga: zachowaj oryginalne opakowania swoich towarów, aby zachować zgodność z naszą Polityką bezpłatnych zwrotów
- Uwaga: nie obejmuje rozpakowania i montażu
WAŻNE : W przypadku jakichkolwiek problemów w miejscu dostawy skontaktuj się z nami bezpośrednio, dzwoniąc do nas pod numer 795 966 766 lub wysyłając e-mail na adres wsparcie@deluxdeco.pl ze szczegółowymi informacjami. Jeśli dostarczenie zapakowanego do dostawy towaru nie będzie możliwe w rozsądnym przedziale czasowym, może być konieczne zaakceptowanie dostawy do drzwi. Jeśli dostawa wiąże się utrudnionym dostępem, wybierz opcję dostawy platynową dla ulepszonego poziomu usług.
Dostawa Delux (zawiera transport, wniesienie, montaż, utylizację opakowań)
Usługa dostawy Delux pomoże ci uniknąć kłopotów z odbiorem i montażem towarów w domu. Zespół 2 mężczyzn wykona wszystkie poniższe czynności, co najważniejsze rozpakuje, przygotuje i zmontuje wymagane części Twoich mebli, ustawiając je zgodnie z Twoim żądaniem. Reclinery (funkcje relax) zostaną przetestowane i sprawdzone, a my zrobimy zdjęcia jako dowód, że wszystko jest dobrze i działa tak, jak powinno.
0-3500 | 450 PLN |
3501-7000 | 600 PLN |
7001-12000 | 1100 PLN |
12001-19000 | 1400 PLN |
19000+ | 1600 PLN |
Zawiera:
- Zawsze 2-osobowy zespół dostawczy
- Kontakt i ustalenia telefonicznie co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, otrzymasz bezpośredni numer do kierowcy
- zdefiniowane okna czasowe w granicach 10:00-18:00 od poniedziałku do soboty
- Wniesienie do wybranego pomieszczenia, niezależnie od piętra (brak windy nie stanowi przeszkody)
- Rozpakowywanie przedmiotów
- Montaż wszelkich nóg sofy lub połączenie modułów przedmiotów, elementów które wymagają montażu
- Podłączenie funkcji relaks, zasilaczy itp
- Jeżeli zapewnisz filc, zespół dostawczo-montażowy podklei wszystkie nóżki
- Na Twoje życzenie utylizację opakowań (zachowaj je do momentu całkowitego zadowolenia z zamówienia)
- Uwaga: zachowaj oryginalne opakowania swoich towarów, aby zachować zgodność z naszą Polityką bezpłatnych zwrotów
Uwaga: Nie usuwamy opakowań w celu ochrony ustawowych praw naszych klientów i w mało prawdopodobnym przypadku zwrotu. Szczególnie opakowania sof są wyjątkowo duże i mają niestandardowy rozmiar dla każdej sztuki. Sugerujemy, że niewielka niedogodność związana z późniejszą utylizacją opakowania jest zdecydowanie lepsza niż problemy powstałe w przypadku konieczności zwrotu bez tego opakowania;
WAŻNE: W przypadku wszelkich innych problemów w miejscu dostawy skontaktuj się z nami bezpośrednio, dzwoniąc do nas pod numer 795 966 766 lub wysyłając e-mail na adres wsparcie@deluxdeco.pl ze szczegółowymi informacjami. Problemy z dostępem przy dostawie (wąskie drzwi, zbyt mało miejsca itp) mogą wymagać podpisania zrzeczenia się odszkodowania w celu zabezpieczenia zespołu przed potencjalnymi szkodami. Dokładamy wszelkich starań i ostrożności, jednak w tym przypadku należy nadzorować zespół.
SYDNEYSIDE
Nie uwierzyłbyś, ile domów odwiedziłem, kiedy zaczynałem tworzyć kuchnie, gdzie systemy multimedialne z najwyższej półki leżały porozkładne na taniej ławce z kablami i przewodami. Zacząłem mówić do moich klientów - „Chcesz, żebym zrobił też coś z twoim salonem?” I zacząłem projektować szafki multimedialne z taką samą dbałością o szczegóły, jakie wkładam w projektowanie i tworzenie kuchni. Kilka lat później mamy 5 sklepów i fabrykę 8 razy większą niż nasza pierwsza, produkujemy i dostarczamy meble na zamówienie w Sydney w Australii, a teraz na całym świecie. Posiadamy własną firmę zajmującą się projektowaniem sprzętu, hurtownię mebli, a teraz sprzedajemy szafki RTV na rynek międzynarodowy. Wszystko to od naszej pierwszej małej firmy i fabryki zajmującej się projektowaniem kuchni. Doprowadziło nas to do dbałości o szczegóły, ciągłego rozwoju produktu i zaangażowania w produkcję wysokiej jakości. Andrew Li, założyciel SydneySide Media Furniture
FAQ
- Dlaczego wasze ceny są znacznie niższe ?
Nasze towary kosztują mniej, ponieważ obniżyliśmy wszystkie koszty pośredników, koszty magazynowania i koszty związane z punktem sprzedaży detalicznej, po prostu zamawiając bezpośrednio u dostawcy, kiedy zamawiasz.
- Jak długo trwa dostawa, realizacja zamówienia ?
Czasy realizacji różnią się w zależności od produktu, dlatego proszę zobaczyć czas dostawy wskazany w opisie produktu dla każdego produktu.
- Jak mogę śledzić swoje zamówienie ?
Każdy etap Twojego zamówienia jest widoczny online, w tym jego postęp od zamówienia do produkcji, wysyłki i dostarczenia do ciebie. Możesz zalogować się na swoje konto w dowolnym momencie, aby zobaczyć aktualny status, będziesz otrzymywać wiadomości e-mail z ważnymi aktualizacjami zamówienia, takimi jak;
- Ile wynosi okres gwarancji na produkty ?
Oferujemy 10-letnią gwarancję ramy i sprężyn na wszystkie sofy oraz 2 lata na mechanizmy relaks i elementy elektryczne. Więcej informacji znajduje się na naszej stronie gwarancyjnej.
- Czy cała sofa jest wykonana w wybranej przeze mnie skórze ?
Wszystkie nasze sofy mają wybraną przez Ciebie skórę na wszystkich częściach użytkowych. Części nienadające się do użytkowania oraz obszary, które są w większości niewidoczne, takie jak tył i niektóre panele boczne, mogą być wykonane z skóry syntetycznej w 100% dopasowanym kolorze. Części te nie ulegają zużyciu ani nie są dotykane. Jest to standard branżowy, oczywiście możemy wycenić wykonanie w 100% z pełnej wybranej skóry, jeśli jest taka potrzeba.
- Czy mogę gdzieś zobaczyć produkty ?
Posiadamy showroom w Piasecznie pod Warszawą, gdzie możesz zobaczyć najpopularniejsze modele oraz przekonać się o jakości. Szczegóły jak adres i co aktualnie posiadamy w showroomie znajdziesz tutaj (kliknij).
- Czy mogę poprosić o wzorniki ?
Proszę kliknąć link próbki na dole opisu produktu i zamówić próbki. Wzorniki tkanin są bezpłatne, wymagamy zwrotnej kaucji dla wzorników skór.
- Przejdz do sekcji FAQ